Meer succesvolle IT-projecten?praat niet enkel over bits & bytes

Geen ad-hocaanpak maar wel een totaaloplossing
marketing & communicatiesupport voor it
gelukkige eindgebruikers

De missing link tussen marketing & IT 
 van bits en bytes naar meer engagement

IT-projecten betekenen vaak een grote verandering voor je gebruikers. Je users moeten zich opeens aan nieuwe processen, werkmethodes en software aanpassen, en zulke veranderingen worden meestal niet op gejuich onthaald.

Het engagement van je gebruikers kan je IT-project maken of kraken. Zeker bij grootscheepse verandertrajecten zoals digitalisatie, innovatie of overnames.

De voordelen van 
project- en marketingsupport voor je IT-projecten

Ja, ik wil een IT-project dat leeft in mijn organisatie!

✅ ik vertaal je wensen en doelen naar een uitgebalanceerd IT-project
✅ Ik doe je technisch project leven dankzij een betere interne klantenervaring, succesvolle interne marketing- en communicatiecampagnes
✅ ik zet bits en bytes om in heldere mensentaal zodat ook de transitieperiode op rolletjes loopt
Bij At The Crossroad vind je ettelijke jaren ervaring in marketing, IT-project en changemanagement dat bij zulke projecten komt kijken. Die kennis deed ik op als digitaal expert bij grote en kleine, nationale en internationale spelers.

Wil je er gerust in zijn dat alles op wieltjes loopt? Dan heb je een project & changemanager nodig die je IT-verandertraject en de overgangsperiode van je eindgebruiker van a tot z in goede banen leidt.
>> Benieuwd hoe ik je bedrijf futureproof maak in een digitale wereld?

IT- & Changemanagementde weg naar een geslaagd IT-project

Een IT-aanpak 
die vertrouwen schept bij je eindgebruiker      

IT-projecten zijn onmisbaar voor een gezond bedrijf. Ze helpen je organisatie om te innoveren, te digitaliseren en te concurreren.  

En ook om: 

Door voldoende aandacht aan het menselijke luik te besteden, ben je er zeker van dat je gebruikers betrokken blijven. Ze dragen jIT-project dan een warm hart toe – zelfs al verandert er veelDe sleutel tot die vlotte omschakeling? Weten hoe de eindgebruiker denkt, wat zijn primaire zorgen zijn en hoe hiermee om te gaan.

Vergeet niet! Een nieuwe portable is voor de ene "nieuw speelgoed" en voor iemand anders een reden tot ongerustheid.

Gelukkige eindgebruiker

At The Crossroad kijkt
in het hoofd van je eindgebruiker

Ik begeleid je IT-verandertraject van a tot z, en verzorg ook de marketing en communicatie ervan. Zo stappen je eindgebruikers goed geïnformeerd en enthousiast mee in je verhaal, en bereikt je organisatie haar volle potentieel.  Want al het vertrouwen dat je nu opbouwt vertaalt zich in een beter engagement van je eindgebruiker bij je volgend IT- project.

Marketing voor je IT-project

  • customer surveys tijdens en na je project om na te gaan hoe het onthaald wordt 
  • continuous improvement om je IT-project tijdens de uitvoering beter aan te passen aan de verwachtingen van je eindgebruikers  
  • campagnes die je project in de kijker zettenje eindgebruiker er warm voor maken en vertrouwen scheppen 
  • monitoring van de tevredenheid van je eindgebruikers – een project is voor mij pas geslaagd met een score tussen 85% en 100% 
  • ... 

Communicatie over je IT-project

  • gebruikershandleidingen in heldere taal 
  • begrijpelijke video’s in plaats van ellenlange pdf’s 
  • reminders om je gebruikers aan te zetten tot actie 
  • glasheldere mailings die je eindgebruiker informeren over de ups én downs van je project 
  • FAQ-pagina om je gebruikers beter te ondersteunen 
  • ...

Begeleiding van je IT-project

  • analyseren wat er nodig is om je doelen te bereiken 
  • roadmap en actieplan uitwerken voor je project 
  • de volledige uitvoering van je project in goede banen leiden 
  • pilootfases organiseren  
  • processen automatiseren
  • in heldere taal rapporteren over vorderingenuitdagingen en resultaten (kan geautomatiseerd verlopen met daily digests)
  • opleiding en support voorzien

Afsluiting van je IT-project

  • grondige evaluatie van het verloop van je project, met actiepunten ter verbetering 
  • (indien nodig) knowledge transfer naar andere interne teams
  • overgangsperiode in goede banen leiden
  • ...

Vraag-maar-raak en betaal wat je wilt!

Ben ik de persoon die je bedrijf nodig heeft? Toets het eens af tijdens een vrijblijvend 1 op 1 vraag-maar-raakgesprekGeen verkooppraatje, wel een uur waarin je onbeschaamd al je (digitale)marketing- en automatisatievragen op mij als expert mag afvuren. 

Daarna betaal je wat je wilt en áls je dat wilt. 

Klinkt goed? 

Klaar voor een IT-project dat op rolletjes loopt?

✅ Verhoog de succesratio van elk IT-project. 

✅ Geniet van groeiend engagement van je medewerkers.

✅ Voer grote veranderingen door met een gerust hart.

✅ Win het vertrouwen van je eind(gebruiker) in je IT departement.

✅ Pluk de vruchten van een IT'er met meer dan 15 jaar ervaring met (marketing voor) IT-projecten. 

Contacteer me voor meer info >>
Comm.V. Lorem Ipsum Communications - Louis van Doornestraat 12, 9900 Eeklo - 0472/66.55.38 - mike@atthecrossroad.be
privacy policy 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram