Een topervaring voor je klantendit vertaalt zich in meer sales

tevreden klanten die blijven terugkomen en kopen
je eigen leger aan merkambassadeurs
het hart van je doelgroep

Een unieke klantenbeleving
is van levensbelang voor je merk

Zet je bedrijf je klanten op elk moment centraal? Hoe beter je klantvriendelijkheid, des te meer tevreden klanten op jou blijven rekenen. Een optimale klantenervaring heeft een heus sneeuwbaleffect: 

  • tevreden klanten keren vaker terug omdat je merk bij hen blijft hangen.  
  • blije klanten ontpoppen zich tot trotse merkambassadeurs: 
  • meer mond-tot-mondreclame voor je onderneming 
  • meer nieuwe klanten en leads 
  • meer verkoop van je producten en diensten. 

De perfecte customer experience 
een continu proces    

Met een uitgekiende customer journey en een optimale klantenervaring hou je veel van je klanten tevreden. Komt er toch een ontevreden klant op je pad? Dan is dat het perfecte leermoment. De ultieme klantbeleving is niet het resultaat van een eenmalige actie – het is een continu proces dat rekening houdt met al je brand touchpoints.

Klaar om je klanten in de watten te leggen?

✅ met een klantgerichte onlinemarketingstrategie 

✅ je doelpubliek beter te leren kennen

✅ je klantenbeleving en user journey te verbeteren

✅ efficiënter en gerichter te werken met data en automatisering

✅ je mond-tot-mond reclame te stimuleren

At the Crossroad heeft jarenlange ervaring met customer journey- en experience roadmap-projecten die klanttevredenheid meten en aanzienlijk verbeteren.

Grote opdracht? Aanvullende expertise nodig? Achter de schermen staat een uitgebreid netwerk professionals klaar om je doelen te verwezenlijken. De communicatie verloopt alleen via mij: zo houden we het lekker duidelijk.
>> Benieuwd hoe ik je bedrijf futureproof maak in een digitale wereld?

Je klant centraal
in heel je marketingverhaal 

Meer engagement 
door je klant écht te leren kennen    

Online gaan met je bedrijf én dezelfde topservice blijven garanderen? Geen sinecure. Bovendien is het voor ontevreden klanten gemakkelijker dan ooit om je zorgvuldig opgebouwde reputatie door het slijk te halen.

Gelukkig doet online ook goed nieuws vliegensvlug de ronde. Bied je een optimale customer experience en een consistente merkbeleving? Dan komen nieuwe klanten op je af als vliegen op stroop, en blijven je huidige klanten met plezier even plakken.
Customer experience

Marketing en IT
voor een perfecte customer journey

IT project?

Nieuwe toepassing op de planning? Dan wil je dat je eindgebruiker daar zo vlot mogelijk mee aan de slag kan. Hoe minder frustraties of onduidelijkheden, hoe beter.
Dankzij mijn ervaring als project- en changemanager zorg ik ervoor dat ook grote IT-projecten gaan leven in je organisatie. Ik begeleid je project van a tot z en tover nietszeggende bits en bytes om naar begrijpelijk marketing- en communicatiemateriaal. Zo past iedereen zich snel en gemakkelijk aan je nieuwe manier van werken aan.
 gebruikerservaring bij IT projecten

Marketing project?

Hoe goed is je (online)marketingstrategie en je brand touchpoints op je publiek afgestemd? Door te luisteren naar wat er bij hen leeft en je marketing daarop af te stemmen, krijg je haast vanzelf een betere klantenbeleving. Staat die volledig op punt? Dan schenken je klanten je sneller hun vertrouwen.
Er bestaat een scala aan tools en software om je marketinginspanningen te automatiseren en te optimaliseren, nauwkeuriger je ROI te meten en ook bij andere werkprocessen uren tijd te besparen. Reken op At The Crossroad om het bos door de bomen te zien en je marketingprojecten met een uitgekiende strategie in goede banen te leiden.
Betere klantenervaring bij marketingprojecten

At The Crossroad helpt je
je klanten te verwennen

Een mogelijke klant die na een eerste contact afdwaalt tijdens zijn weg naar een aankoop? Dat willen we zeker vermijden. Met een duidelijk uitgestippelde route (je customer journey) wijzen we hem de weg en zorgen we voor een goede klantenervaring. Zo zijn we zeker dat deze klant terug aan jouw denkt voor zijn volgende aankoop. 

Je project te promoten en te meten

  • interviews afnemen 
  • continuous improvement plan ontwikkelen
  • je producten, diensten en processen gradueel te verbeteren 
  • customer testimonials 
  • project marketingmateriaal
  • foto’s en video’s voor je projecten maken 
  • de klantentevredenheid meten via customer surveys

Je doelpubliek beter te leren kennen

Ik help je je klanten te doorgronden, zodat je weet met welke nieuwe diensten of producten je hen een plezier doet, en hoe je je merkbeleving nog kunt verbeteren.
  • digitale tools 
  • customer panels 
  • digitale tools 
  • customer panels 
  • klantenpersonas 
  • customer experience-teams 
  •  

Je user journey en klantbeleving te verbeteren

  • strategie opstellen die bij je bedrijf en je doelen aansluit 
  • roadmap uitwerken die de user experience en experience in kaart brengt
  • accurate klantenprofielen (persona's) opstellen
  • branding en touchpoints optimaliseren voor een consistent merkverhaal
  • marketing funnel en ROI aanpassen en optimaliseren waar nodig
  •  

Efficiënter en gerichter te werken met data en automatisering

  • werk- en marketingprocessen automatiseren om tijd te besparen en menselijke fouten uit te sluiten
  • tools en software die de druk op je team wegneemt waardoor je sneller en efficiënter werkt
  • klantendata verzamelen en analyseren
  •  

Vraag-maar-raak en betaal wat je wilt!

Ben ik de persoon die je bedrijf nodig heeft? Toets het eens af tijdens een vrijblijvend 1 op 1 vraag-maar-raakgesprekGeen verkooppraatje, wel een uur waarin je onbeschaamd al je vragen rondom (digitale)marketing en hoe een betere klantenervaring te creëren op mij als expert mag afvuren. 

Daarna betaal je wat je wilt en áls je dat wilt. 

Klinkt goed? 

Klaar om je klanten in de watten te leggen?

✅ Meer mond-tot-mond reclame te stimuleren.

✅ Meer merkambassadeurs te creëeren.

✅ Meer feedback van je klanten die je producten/services nog beter maken.

✅ Meer klanten die terugkomen en kopen.

✅ En verliefd zijn op je merk.

Contacteer me voor meer info >>
Comm.V. Lorem Ipsum Communications - Louis van Doornestraat 12, 9900 Eeklo - 0472/66.55.38 - mike@atthecrossroad.be
privacy policy 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram